Холивуд е културният манифест на либерал-сатанизма. Холивуд отдавна надгради "Хитлеровият Холивуд" - пропагандното кино на нацистка Германия от 30-те, "триумфа на волята" и "победата на вярата".
Ако Путин се чуди какво да си прави орешниците - това е готин вариант.
И как не, ако погледнеш тъй наречената "церемония" на "Златните глобуси", тоя транссексуален сабат...
Звезда на вечерта - едно полусъщество тип Кончита Вурст, представящо се за "водещ филмов дизайнер".
Деми Мур - с награда за женска роля заради ролята си на някакъв изрод тип Ам-Гъл.
Филм на годината - "Емилия Перес", в който мексикански наркобарон си сменя пола и става жена?!
Освен че кодираха перверзията и дехуманизацията в архетипа си, кинодейците отвъд Океана го правят и нарочно, по политически причини, да дразнят Тръмп. Той вече се закани още в първия си ден като президент да забрани джендъра и операциите по смяна на пола.
Холивудските студиа и мейджъри, които са основни спонсори на Демократическата партия, обаче награждават и лансират напук транссексуални филми, сюжети и герои.
Посланието е ясно: съвременното американско изкуство ще си остане изкуство на извратената прогресивистка субкултура, анти-Бог, анти-човек, анти-семейство.
Кой има нужда от това и как Холивуд на Елия Казан, Артър Милър, Майк Никълс, Тенеси Уилямс, Кубрик, Копола, Мартин Скорсезе, Милош Форман, Боб Фос регресира до "Емилия Перес", Кончита Вурст и "Планината Броукбек"?
Този въпрос не е без значение, бутиков, естетски. Този въпрос маркира тревожната симптоматика на екзистенциалния хаос, причинен ни от метастазите на розовия фашизъм, глобализъм и мултикултурализъм. И, за жалост, авангардът на този хаос се олицетворява от интелигенцията. Банално е тук да споменавам в този план и нашите ерзаци, като Гошо Букъра, Тео Ушев или Манол Пейков...